| | |

,,Gauminos“ šaudyklę išbandė milijonas pasaulio interneto žaidimų mėgėjų

2006 m. liepos 4 d. interneto sprendimų kompanijos ,,Gaumina“ paleistą žaidimą ,,Stickman madness“ išbandė daugiau nei 1000 000 pasaulio internetinių žaidimų mėgėjų. Drastiška žaidimų portalo ,,Dragon Gamez“ užsakymu sukurta pirmojo asmens šaudyklė jau pateko į 185 interneto žaidimų puslapius. ,,Gauminos“ sukurtame žaidime poros pasisėdėjimas restorane netikėtai virsta kruvinomis skerdynėmis. Kai kuriuose žaidimų portaluose ,,Stickman madness“ publikuojamas su ženklu N-17. Daugiau nei pusę milijono lankytojų per dieną sulaukiančio žaidimų portalo ,,New Grounds” lankytojai pabrėžia aukštą žaidimo grafinio dizaino kokybę. ,,Kurti žaidimą pasaulinei rinkai yra didelis iššūkis. Pradėdami gamybą žinojome, kad ,,Stickman madness“ žaidimų portaluose bus pateikiamas greta įmonių, keletą dešimtmečių užsiimančių šia veikla, kūrinių. Mūsų kūrybinė komanda nerimąstingai laukė kritikų nuomonių. Pasijutau kaip tikras kino industrijos atstovas, nežinojau, ką gausime, ar Oskarą, ar Avietę.“,– teigė ,,Gauminos“ direktorius Darius Bagdžiūnas. ,,Nemažai darbo reikalavusį ,,Gauminos” sukurtą žaidimą vertinu puikiai. Lietuvoje vis dar nedaug interneto sprendimų kūrėjų, kurie profesionaliai dirbtų su Flash technologijomis. ,,Gauminai“ darbų esame patikėję ir anksčiau, rezultatas nenuvylė ir šį sykį – galime pasidžiaugti vis augančiu žaidimo ,,Stickman madness“ populiarumu.“,– teigė Dragon Gamez žaidimų portalo vadovas Vaidotas Narušis.

| | |

Išaiškinti geriausi 2006 m. kompiuterinių žaidimų žaidėjai Lietuvoje

Savaitgalį, liepos 8-9 d., Vilniuje vyko Pasaulio kompiuterinių žaidynių (World Cyber Games, WCG) čempionato nacionalinė atranka. Varžytis dėl geriausių kompiuterinių žaidėjų titulo šiais metais susirinko rekordinis žaidėjų skaičius – 237 žaidėjai iš visos Lietuvos. Nacionalinė čempionato atranka Lietuvoje vyksta ketvirtus metus. WCG varžybas Baltijos šalyse inicijuoja pasaulinė WCG žaidynių partnerė “Samsung Electronics”. Projektą Baltijos šalyse įgyvendina organizatoriai iš Latvijos “Pro1 Games”. “Kompiuterinių žaidimų čempionatai Baltijos šalyse, sulaukia vis daugiau žaidėjų dėmesio. Tai liudija ir šiais metais beveik dvigubai išaugęs Lietuvos nacionalinės atrankos dalyvių skaičius. Šiais renginiais siekiame, jog kibernetinis sportas įgautų deramą statusą, o varžybų kultūra augtų, kaip ir aplinkinių supratimas bei tolerancija”, – sako “Samsung Electronics” Baltijos šalių atstovybės vadovas Chang Gyu Ahnas. Šiais metais dalyviai rungėsi žaisdami penkis populiariausius kompiuterinius žaidimus: “Counter-Strike 1.6” (komandinis), “Starcraft: Brood War”, “Warcraft III” ir “FIFA 2006”, “Need for Speed: Most Wanted”. Visą pasaulį užvaldžiusi futbolo karštinė neaplenkė ir WCG žaidėjų. Žaidime FIFA 2006 sužibėjo Giedrius Mičiulis, aplenkęs visus varžovus ir laimėjęs pirmąją vietą. Antroji vieta atiteko Aleksejui Tichanovskiui, trečioji – Dariui Raupeliui.

Pirmasis lietuviškas realaus laiko strategijos (RTS) žaidimas „PSI: Syberian Conflict“
| | |

Pirmasis lietuviškas realaus laiko strategijos (RTS) žaidimas „PSI: Syberian Conflict“

Lietuvos kompiuterinių žaidimų kūrėjų komanda „Wireframe Dreams“ praneša apie netrukus pasirodysiantį pirmąjį lietuvišką komercinį realaus laiko strategijos (RTS) žaidimą darbiniu pavadinimu „PSI: Syberian Conflict“. Šiame mokslinės fantastikos žaidime veiksmas vyksta 1967-ųjų Sibire, kur Raudonoji Armija susiremia su nežemiškos kilmės kiborgais. Kūrėjų teigimu, žaidimas išsiskirs itin dideliais ir detaliais mūšių laukais, didele taktinių sprendimų įvairove bei šiuolaikiška grafika. Žaidėjas galės pasirinkti ar valdyti tiksliai atkurtus istorinius sovietų karinius vienetus, ar vadovauti ateivių įsibrovėlių armijai. Dvejus metus kuriamas žaidimas Lietuvos rinkoje pasirodys antrojoje gruodžio pusėje, pasaulinei rinkai žaidimo versija anglų kalba bus pristatyta 2006 metų pradžioje. Artimiausiu metu turėtų pasirodyti demonstracinė žaidimo versija. Daugiau informacijos apie šį projektą pateikiama interneto svetainėje http://wireframedreams.com.

PSI: Syberian Conflict
| | |

PSI: Syberian Conflict

„PSI: Syberian Conflict“ – tai realaus laiko strateginis žaidimas su RPG elementais. Ateivių kiborgai, vykdantys Žemėje savo misiją, susiduria su netikėtu sovietų armijos pasipriešinimu. Pasirinkite vieną iš dviejų kampanijų ir žūtbūtiniuose mūšiuose vadovaukite ateivių pajėgoms arba Raudonajai Armijai. Itin detalių landšaftų, apimančių plotus iki vieno kvadratinio kilometro, įvairovė, puikios animacijos ir kvapą gniaužiantys specialieji efektai įtrauks jus į mirtiną fantastinę kovą tarp nepaprastai skirtingų priešų. Platus kovinių vienetų pasirinkimas, galingi herojai, turintys įvairiausių specialių sugebėjimų bei kovos eigą įtakojantis landšaftas leis išbandyti įvairiausią taktiką: sutriuškinkite priešą šarvuotu tankų divizijos kumščiu, įviliokite jį į kruopščiai parengtą pasalą miškuose arba galingu herojumi suduokite netikėtą smūgį priešui į užnugarį. Nepaisant taktinių galimybių gausos žaidimo valdymas itin paprastas ir intuityvus – taktiniai sprendimai natūralūs ir nepastebimai susiliejantys su žaidimo pasauliu. Jums nereikės vargintis įsimenant dešimtis klavišų kombinacijų ar naršyti sudėtingus meniu. Toks pat paprastas ir ekonominis modelis – jokios statybos, jokios skirtingų resursų paieškos.

| | |

Lietuviai – geriausi „Counter Strike“ žaidėjai Baltijos šalyse

2005 m. rugpjūčio 22 d. Savaitgalį Taline (Estija) vykusiame Pasaulio kompiuterinių žaidimų čempionato (World Cyber Games, WCG) Baltijos šalių finale „Counter Strike“ turnyrą laimėjo lietuvių komanda „Reset“. Tokie „Counter Strike“ turnyro rezultatai buvo netikėti čempionato organizatoriams ir dalyviams – pergalės buvo laukiama iš garsios latvių „Eclipse“ komandos. Lietuviai Artūras Svaikevičius (GuppyK), Andrius Baranovas (nrg), Artūras Jarumdovskis (zoD), Tomas Vaitkevičius (Enfeidor) ir Aidas Stukas (aDs) nustebino netikėta žaidimo taktika ir išskirtiniu komandos darnumu. Grįžusių į Lietuvą „Reset“ narių laukia intensyvios treniruotės ruošiantis naujam iššūkiui – WCG didžiajam finalui Singapūre. Čia su geriausiais žaidėjais iš 50 pasaulio šalių jie susirungs naujausioje žaidimo versijoje „Counter Strike Source“. Komandinis „Counter Strike“ yra vienas iš keturių WCG Baltijos šalių finale žaistų žaidimų. Taline taip pat vyko ir „Starcraft“, „Need for Speed: Underground 2“ bei „FIFA“ turnyrai.

Išaiškinti geriausi Lietuvos kompiuterinių žaidimų žaidėjai
| | |

Išaiškinti geriausi Lietuvos kompiuterinių žaidimų žaidėjai

Rugpjūčio 6-7 dienomis Vilniuje vykusioje Pasaulio kompiuterinių žaidimų čempionato (World Cyber Games, WCG) Lietuvos nacionalinėje atrankoje išaiškėjo geriausi kompiuterinių žaidimų žaidėjai. Lietuvoje pripažįstamos techninės sporto šakos čempionatas sulaukė žymių šalies sportininkų dėmesio bei palaikymo. Su renginio svečiais savo jėgas „Need for Speed: Underground II“ virtualiose automobilių lenktynėse išbandė 2004 m. Lietuvos ralio čempionas Evaldas Čirba su sūnumis. Jis įvertino žaidimą kaip labai realistišką, kuriame 50 proc. sėkmės kaip ir tikrose lenktynėse priklauso nuo teisingos trajektorijos pasirinkimo. „Kompiuteriniai žaidimai, ypač strateginiai, yra naudingi jaunimui, nes juose įgyjama šių dienų pasaulyje reikalingų savybių – greitai ir ryžtingai priimti sprendimus, apdoroti didelį kiekį informacijos bei sutelkti dėmesį ne tik į detales, bet ir į bendrą vaizdą“, – teigia p. Čirba. Virtualių automobilių lenktynių „Need for Speed: Underground II“ turnyro nugalėtojus sveikino vienas geriausių Lietuvos lenktynininkų, Formulės-1 pilotu siekiantis tapti daugkartinis formulių ir kartingų lenktynių nugalėtojas Žilvinas Oškutis.

GameZone.lt portalas švenčia dešimties metų jubiliejų
| | |

GameZone.lt portalas švenčia dešimties metų jubiliejų

1995 metais grupės entuziastų įkurtas GameZone.lt portalas švenčia jau dešimties metų jubiliejų. Tai pirmasis žaidimų portalas Lietuvoje. Vien per 2004-tuosius metus mūsų puslapiai sulaukė daugiau nei 100.000 lankytojų. Tas pats internautas svetainę aplankė vidutiniškai jau per dešimtį kartų. Svetainė niekada neiškrenta iš TOP-10 ir yra nuolat lankoma 54 pasaulio šalių internautų, daugiausia – 16-25 metų amžiaus lankytojų. Projektas labai gerai žinomas tarp užsienio lietuvių ir „ten“ studijuojančio jaunimo. Vis didėjantį lankytojų srautą pritraukia ir anglų kalba sukurti puslapiai. Iš pradžių projektą kūrė bendraminčių trijulė – Vidmantas Laurinavičius, Danas Stašys ir Andrius Tamulevičius, vėliau prisidėjo naujų. Šiuo metu projektą kuria trys žmonės. Pradėjus tik nuo kelių puslapių su nuorodomis, gausėjant straipsnių, svetainėje esanti informacija netrukus pradėta skirstyti pagal temas. Projekto svetainėje medžiaga pateikta lietuvių, anglų bei rusų kalbomis. Kaip skelbimų svetainė pradėtas projektas šiandien aplankytas jau 440236-ąjį kartą (be to, jo statistika pradėta rinkti ne nuo projekto gyvavimo pradžios). Lankytojų patogumui žaidimai ir jų žanrai suskirstyti pagal abėcėlę, pateikta keli tūkstančiai nuorodų į užsienietiškas žaidimų svetaines.

Interneto klube “Impress” organizuojamas Counter-Strike turnyras
| | |

Interneto klube “Impress” organizuojamas Counter-Strike turnyras

Interneto klubo “Impress” sienas drebins CS’as.
Šiuolaikiškai įrengtas interneto klubas “Impress”, esantis Savanorių prospekte veikiančiame prekybos centre “Hyper Maxima”, greta restorano “Lido”, sausio 31 – ąją kviečia į klubo atidarymo šventę. Nors “Impress” visu pajėgumu oficialiai dirbti pradėjo dar prieš didžiąsias šventes, tačiau jau netrukus klubo iniciatoriai pakvies visus žaidimų asus į pirmąjį “Impress” renginių serijos dalį – populiaraus strateginio kompiuterinio žaidimo “Counter – Strike” (CS) turnyrą. Šio kultinio žaidimo turnyrai mūsų šalyje rengiami dažnai, bet norinčiųjų juose dalyvauti niekuomet netrūksta. Paskutinį sausio savaitgalį Kaune vyksiantis “Counter – Strike” turnyras žada būti kur kas masiškesnis, o dalyviams bei žiūrovams pateikti ypač įspūdingų atrakcijų. Čempionato nugalėtojų prizas – 600 litų, o be to čempionai gaus “Impress” pereinamą “CS” taurę, kurią turės apginti sekančiame turnyre. Antrosios ir trečiosios vietos nugalėtojams atiteks 400 bei 200 litų dydžio piniginiai prizai. Turnyro radijas “Power hit radio”, vietinė televizija “AR TV”, žurnalai “Hakeris”, “PC klubas” suteiks išsamią informaciją apie turnyro rezultatus.

Lietuvos tūkstantmetį primins kompiuteriniai žaidimai
| | |

Lietuvos tūkstantmetį primins kompiuteriniai žaidimai

Aukščiausi šalies politikai norėtų, kad šalies istorija būtų įamžinta meniniuose filmuose ir kompiuteriniuose žaidimuose. Tokios mintys išsakytos vakar Prezidentūroje svarstant Vyriausybės patvirtintą Lietuvos vardo tūkstantmečio minėjimo programą. Posėdyje dalyvavę premjeras Algirdas Brazauskas ir Seimo pirmininkas siūlė į šią programą įtraukti kelių meninių ir dokumentinių filmų, kurie būtų skirti ne tiek akademinei, kiek plačiajai visuomenei, sukūrimą. Tuo tarpu prezidentas Rolandas Paksas pasigedo kompiuterinių žaidimų.

WCG Baltija kompiuterinių žaidimų čempionatas
| | |

WCG Baltija kompiuterinių žaidimų čempionatas

Dabar WCG yra didžiausias tarptautinis kompiuterinių žaidimų čempionatas, sukurtas elektroninių žaidynių skatinimui. WCG – kompiuterinių pramogų festivalis, vienijantis žaidėjus, gamintojus bei platintojus. WCG prieinamas kiekvienam, nepaisant nei rasės, nei lyties, nei religijos ar tautybės. Kiekvienas, mėgstantis žaisti kompiuterinius žaidimus, gali dalyvauti WCG. Didžiajame WCG finale turi teisę dalyvauti tik nacionalinių atrankinių varžybų laimėtojai. Šiais metais Baltijos šalys pirmą kartą dalyvauja tarptautiniame kompiuterinių žaidimų čempionate „World Cyber Games 2003“ (WCG). Dalyvių atranka vyks dviem lygiais: nacionalinės atrankos varžybos ir Baltijos šalių finalas. WCG 2003 Baltijos šalių atrankinės varžybos vyks nuo šių metų liepos 19 dienos iki rugpjūčio 3 dienos Rygos, Talino ir Vilniaus interneto kavinėse. WCG čempionato organizatorius ICM (International Cyber Marketing) spėja, jog Baltijos šalių atrankinėse varžybose dalyvaus apie 450 žaidėjų.